No active "ca-sidebar-197687" sidebar

Aké sumy dávajú okolité samosprávy na svoju propagáciu? Ide o desiatky až stovky tisíc eur

Propagácia a marketing patria neodmysliteľne k politike každej samosprávy. Ide nielen o ich zviditeľnenie sa, ale aj vytváranie pozitívneho imidžu daného mesta. Je to však aj prostriedok na ekonomický rozvoj. Avšak, na to, aby mohlo niečo rásť, v tomto prípade samospráva, tak si to vyžaduje aj určitú finančnú investíciu. A koľko financií vynakladajú okolité mestá na svoju propagáciu? My sme na pozreli na schválené rozpočty samospráv na tento rok. Na svoje zviditeľnenie sa a vytváranie pozitívneho imidžu dávajú okolité metropoly desiatky až stovky tisíc eur.

Samosprávy do 40 tisíc eur na propagáciu

Medzi samosprávy, ktoré na svoje zviditeľnenie sa vynakladajú desiatky tisíc eur patrí Tornaľa, ktorá z okolitých miest by mala v tomto roku hospodáriť so sumou 13 200 eur. Druhé mesto v poradí je na severe Rimavskosobotského okresu. Ide o mesto Hnúšťa, ktoré má na svoju propagáciu podľa schváleného rozpočtu na rok 2017 vyhradených takmer 21 tisíc eur. Túto sumu by mala samospráva využívať na informačné, propagačné materiály a produkty, prezentujúce mesto. O niečo s vyššou sumou, približne 22 tisíc eur, sa propaguje Fiľakovo. S takmer dvojnásobkom financií Fiľakova sa mieni zviditeľňovať Tisovec. Ten má na propagáciu vyhradených viac ako 39 tisíc eur.

Mediálnou politikou sa zaoberali rimavskosobotskí poslanci na svojom novembrovom rokovaní.

Propagácia hodná takmer 200 tisíc eur

S takmer 40-tisícovou sumou na propagáciu to nekončí. S približne raz takou vysokou čiastkou sa chce propagovať Revúca, ktorá v rozpočte počíta so sumou viac ako 71 tis. eur. O viac ako tri tisícky, takmer 75 tis. eur, disponuje Lučenecká samospráva. Súčet týchto dvoch súm však ale nestačí na pokrytie propagácie Rimavskej Sobote. Mesto podľa schváleného rozpočtu na rok 2017 by malo na svoju propagáciu vynaložiť sumu viac ako 193 tis. eur. Ako sa ďalej uvádza v materiáli, na mestské noviny – Gemerské zvesti a Gömöri Hírlap, ako aj na mestskú televíziu – TV LocAll by malo byť vyčlenených viac ako 85 tis. eur. Zvyšné financie sú určené na propagáciu a prezentáciu mesta v Turisticko-informačnom centre, podporu neziskových organizácií či na podujatia na zatraktívnenie mesta.

Zdroj: Rimava.sk


Odoberajte novinky spravodajského portálu Rimava.sk, ktoré vám v e-mailovej schránke budú pristávať pravidelne.

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho
Diskusia k príspevku
Odporúčáme
No active "ca-sidebar-197688" sidebar
cross