Medzi kandidátmi na primátora Šimko, Martiš či podnikateľ Štefan
30. Júl 2010
Záujem o post primátora Rimavskej Soboty zatiaľ neoficiálne potvrdili viacerí kandidáti. Do komunálnych volieb, ktoré sa budú konať, v sobotu 27. novembra, pôjde ako nezávislý kandidát aj Jozef Šimko a za stranu Smer–SD Miroslav Martiš. O post primátora zrejme zabojujú aj mestskí poslanci či podnikatelia.
“Môžem oficiálne potvrdiť svoju kandidatúru. O kreslo primátora som sa uchádzal aj pred štyrmi rokmi a vtedy som prehral len o 72 hlasov. Toto mesto chátra, krváca a ide do záhuby, nutne potrebuje nápravu,” vyjadril sa pre TASR bývalý podpredseda Banskobystrického samosprávneho kraja (BBSK) a podnikateľ Jozef Šimko, ktorého trápia veľké finančné problémy Rimavskej Soboty a zlé hospodárenie s majetkom mesta. Jeho prioritou je aj obnovenie rekreačných stredísk Zelená voda a Kurinec. “Bolo by dobré preveriť preinvestovanie financií,” skonštatoval s tým, že mestu by mohol pomôcť minister pôdohospodárstva SR Zsolt Simon.
Okrem Šimka potvrdil svoju kandidatúru na funkciu primátora aj vedúci odboru vzdelávania a ľudských zdrojov Úradu BBSK Miroslav Martiš, ktorého podporuje strana Smer–SD. “O svojom programe a prioritách sa vyjadrím neskôr, ešte to pokladám za predčasné,” domnieva sa Martiš.
Ako včera informovala agentúra TASR kandidatúru zvažujú aj mestskí poslanci a podnikatelia Peter Gulik a Aneta Vargicová a podnikateľ Ladislav Sedmák. Ten však pre Rimava.sk záujem stať sa primátorom vylúčil.
“Nečudujem sa, že na TASR vyšla informácia o mojej kandidatúre. Bol som oslovený množstvom ľudí, aby som kandidoval. Pre mňa je však myšlienka vykonávať funkciu primátora akéhokoľvek mesta neprijateľná,” vyjadril sa pre Rimava.sk Ladislav Sedmák. Zároveň dodal, že je vždy pripravený pomôcť riešiť problémy samosprávy na požiadanie kompetentných z iných pozícií tak, ako to bolo doteraz.
Súčasný primátor Štefan Cifruš pre Rimava.sk potrvdil, čo už už dlhšiu dobu avizoval aj dnes, tretiu kandidatúru absolútne vylúčil.
Kandidatúru potvrdil aj rimavskosobotský podnikateľ Alexander Štefan. “Do volieb idem kandidovať ako nezávislý a preto ešte musím zbierať podporné podpisy občanov,” vyjadril sa pre Rimava.sk Alexander Štefan, podľa ktorého je na čase, aby v meste nastúpila nová, mladšia generácia.
Poslankyňa MsZ Aneta Vargicová kandidatúru pre Rimava.sk nevylúčila. “Isté to bude až vtedy, keď dostanem podporu okresnej rady,” hovorí členka strany SNS.
Ako pre Rimava.sk uviedla vedúca oddelenia organizačného a vnútornej správy Mestského úradu v Rimavskej Sobote Marta Feketeová, termín odovzdania kandidátnych listín je nedeľa, 3.október, zatiaľ kandidátnu listinu nikto nepodal. “Väčšina kandidátnych listín nám chodí dva dni pred týmto termínom. Aj v posledný deň nám zvyknú nosiť listiny. Niektorí dokonca prišli aj o 22-hod.,” uviedla Feketeová zo skúseností z komunálnych volieb v roku 2006. Na post primátora vtedy kandidovali štyria záujemcovia. Víťazom sa stal Štafan Cifruš, pred Jozefom Šimkom, Pavlom Piliarikom a Zoltánom Bánom. V komunálnych voľbách sa bude voliť aj 19 poslancov.
Zdroj: Rimava.sk, TASR
Komentáre
81 komentáre(ov) k článku “Medzi kandidátmi na primátora Šimko, Martiš či podnikateľ Štefan”
Máte k tomu čo povedať?
Musíte byťprihlásený aby ste mohli komentovať.









uz len sedmak a simko tomuto mestu pomozu heheheheehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehe
JJJuuujjjj ten Simko sa nehamby???? Rozprava 4 roky ze nechce kandidovat, zaklada casopis co je skor reklama pre pana Simka ale klame ze nechce kandidovat… a teraz tu mame kandiduje sa… Co ste robili 4 roky ked ste boli podpredsedom BBSK? mali ste vacsiu moc ako p. Cifrus a vy chcete tu rozpravat ze co vsetko je zle v RS??? Koho ste vy podporili okrem romov??? Dufam ludia ze nechceme primatora za RS koho volia len romovia…
to je riadny výber
medzi Šimkom a Martišom
radšej sa nezúčastniť volieb ako voliť jedného z týchto
dúfam že sa k nim pridá ešte niekto
…. a vy traja tomu mestu pomozete ?
Ja Šimka voliť budem už aj preto aby dokázal vám , že áno dá sa to robiť aj inak - ja mu verím . Doteraz sme mali viceprimátora za SMER - SD a nič neurobil , veď ani Fico neprišiel do RS ale do Tisovca , určite nebudem podporovať kandidáta SMER - u.
ale ved pan simko nestihol dorobit bazen a tym padom ani urobit poriadnu kampan medzi mladymi nevolicmi z rs takze nebude zvoleny za primatora
To všetko je na ho…Nikto z nich tomuto mestu nepomôže!Uvidíte!Ale mám nápad!!!!
Však postavme vlastného kandidáta tu na rimave!Hmmm???
áno ten bazén nebol dokončený , a podľa Vás je to jeho chyba ???ja si myslím , že ten bazén by bol dokončený keby sme nemali také strašné počasie aké sme mali .
fair odpovedal: August 2nd, 2010 o 11:57
Nie, nie, ja som to myslel ze ten bazen by bol hotovy uz minuli rok, len mesto (domyslite si kto) mu vsetkymi sposobmi zmenoznovali jeho dokoncenie.
Co sa tyka kandidaturi, ja Simka podporim. Z tych co tu boli pre mna ako obcana spravil najviac.
hanibal odpovedal: August 3rd, 2010 o 9:52
Čo konkrétne urobil pán Šimko od roku 1989 pre toto mesto, a teda pre jeho občanov? Ale konkrétne, prosím!
fair odpovedal: August 3rd, 2010 o 21:15
… ja neviem, opravil Tatru, budovu Stylu, stavia bazen
laly odpovedal: August 4th, 2010 o 8:41
pýtal sa, co urobil pre obcanov nie pre seba ! :-DDD NIČ
fair odpovedal: August 4th, 2010 o 9:48
Do Tary chodim pravidelne, v Style tiez nakupujem a kupat sa budem chodit do bazena. Zrekonstruovane budovy nespatia namestie. Tak ze to spravil aj pre mna pre bezneho obcana.
wizard1 odpovedal: August 4th, 2010 o 10:21
Nič v zlom, ale máte to trochu popletené. Cifrušovi tu takmer každý, pánom Š. počnúc vytýkal jeho zubnú ambulanciu, no o tej určite skôr platí, že je pre občanov, o zdravotníckom centre za Rimavou nehovoriac. Ak je pre vás toto - Tatra, Štýl, bazén dôkaz toho, čo pán Šimko urobil pre mesto a tieto dôkazy dokladom jeho schopností na primátora, tak v meste - aj hneď okolo sídla pána Šimka - máme celý rad schopnejších kandidátov, ktorí - mimochodom - určite nemajú za sebou a svojím podnikaním takú, slušne povedané, pochybnú minulosť.
PS. a fasádu tej Tatry už bude pomaly znovu treba opraviť, či nie?
fair odpovedal: August 4th, 2010 o 10:48
Kazdy mame ine prijority.
hanibal odpovedal: August 4th, 2010 o 12:29
Súhlasím s tým, že každý má iné priority. Ale, čo myslíte, aké priority má mať primátor, resp. kandidát na primátora? Myslím si, že väčšina mi dá za pravdu, že verejný záujem, t.j. to, čo prospeje obyvateľom tohto mesta. Príjmy z Tatry, Štýlu, ani z bazénu nenaplnia obecnú kasu a nikto ich nevynaloží napr. na opravu mestských ciest, či chodníkov, nikto z nich nekúpi preliezky pre deti, či trávu na mestskú zeleň. Príjmy z Tatry, Štýlu, či bazénu skončia vo vrecku súkromnej osoby - čo je v poriadku, o tom je súkromné podnikanie. Ale podporovať kandidatúru niekoho len preto, že “často chodím do Tatry”, či občas do Štýlu, to je skutočne hodnotný dôvod. Skoro tak hodnotný, ako ten, že ho budem voliť preto, lebo ma ešte neudal… Spýtajte sa napr. majiteľa stavebnej firmy, ktorá realizovala Štýl, na jeho priority smerom k pánovi kandidátovi.
No ale predsa len - daj niečo, čo napr. vybavil ako vicežupan.
marina odpovedal: August 10th, 2010 o 15:52
ÁNO…. p. Šimko opravil Tatru, budovu Stylu, a možno stavia nejaký bazen…lenže tie budovy sú v jeho vlastníctve …..takže ho nechváľte že urobil niečo pre naše mesto keď si dal do poriadku svoj majetok …….
Príjmy z Tatry, Štýlu, ani z bazénu nenaplnia obecnú kasu idú vrecka súkromnej osoby / p.Šimka/
Ja si myslím, že za primátora mali by kandidovať úplne iný ľudia, z inej vekovej hranice, bez škandalóznej minulosti. Pokiaľ sa toto nezmení tak v tomto meste sa nič nezmení. To musí byť človek, ktorý chce zmeny v tomto meste. Tu treba niekoho mladeho šikovného a ambiciózneho.
Podľa mňa treba do tohto mesta niekoho mladého ,,mladú krv,, aj na primátorské miesto aj na miesto poslancov, nie nejakých starých čo by už dávno mali byť na dôchodku.
luculus odpovedal: August 2nd, 2010 o 14:52
Váš názor je logický a aj správny. Pohrobkovia komunistov NIKDY nebudú konať nezištne a V PROSPECH VEREJNÉHO ZÁUJMU, ale budú len hrabať pod seba a po nich potopa…
rimavan odpovedal: August 3rd, 2010 o 8:47
Už prešlo 20 rokov, ešte Vás baví otravovať s klišé o skorumpovaných komunistoch ? Aj tomu najzabednenejšiemu musí byť jasné , že je to o povahe človeka. Na výslnie politiky sa dostávajú hlavne ľudia s ostrými lakťami , bezohľadní a cieľavedomí . To že v historických dobách sa vyskytovali medzi komunistami , dnes už nič neznamená, lebo teraz sú vo všetkých stranách bez rozdielu veku a politickej príslušnosti.
luculus odpovedal: August 3rd, 2010 o 9:51
Máte to pomýlené. Pri moci je stále generácia ľudí vychovaná v socializme a komunistickým aparátom - či mladšia, či staršia generácia. Bez ohľadu na stranícku príslušnosť sú to stále ľudia, ktorí to majú v hlavách zakódované ešte z čias - kde sa uplatňovalo heslo: “kto nekradne, okráda svoju rodinu”. Pokiaľ sa zmena neudeje v hlavách týchto ľudí (o čom pochybujem), je stále na mieste poukazovať na to, že nám vládne generácia zdegenerovaná socializmom a komunistami.
rimavan odpovedal: August 3rd, 2010 o 8:49
Z prípadu v Tornali je jasné , že to nemusí byť ani komunista a môže byť aj relatívne mladý
luculus odpovedal: August 3rd, 2010 o 10:59
Ako dôkaz uvediem to, že socializmus zdeformoval nielen ekonomiku, ale aj myslenie ľudí to - že hneď za humnom v Rakúsku je úplne iný svet… (čistota, usmievaví ľudia, a takmer všetko funguje na jednotku).
rimavan odpovedal: August 3rd, 2010 o 12:43
No čo už, asi smola , že sme sa nenarodili tam , nie?
… takmer všetci by mali prácu , usmievali sa a všetko by nám tak perfektne klapalo…
Ja tiež budem voliť Šimka , len sa mi nepáči , že istý ľudia už teraz hovoria otvorene
Jayana odpovedal: August 4th, 2010 o 7:18
ale hovoriť nestačí! Treba aj niečo robiť pre toto mesto!
Ja tiež budem voliť pána Šimka . Len sa mi nepáči , že niektorí už teraz hovoria otvorene o tom akú funkciu dostanú na MSÚ aby mohli riešiť istú problematiku , istých ľudí .
Pán Šimko !
Nebudete potrebovať novú sekretárku ??? : -)))
Ja tiež nebudem voliť pána Šimka. Nevidím jediný dôvod , prečo mu mám dôverovať.
Keby to zobral Peťo Gu..k ? Podľa mňa je to slušný človek .On už nepotrebuje okrádať nás občanov R.S. , je to schopný manager, niečo už dokázal a verím mu. Dúfam, že mu neuškodím týmto príspevkom. Je to len môj názor.
No až tak velmi nedokázal nič ako poslanec , ako podnikateľ možno áno , ale potom tiež môžme povedať , že p. Šimko dosiahol tiež velmi veľa v podnikaní .
takže neverím že Gulík je ten správny , 4 roky tam sedel ako poslanec a čo dokázal pre mesto ?? nič to isté ako ostatní len hlasoval a bolo všetko poriadku a mesto dnes je takom stave v akom je ďaka poslancom a medzi nimi je aj p. Gulík.
kastelan odpovedal: August 5th, 2010 o 20:09
Dokázal viac v podnikaní než Gulik? No Gulik začínal od piky a zo svojho, kým pán Šimko začínal z vydarených privatizácií, z ktorých ako predseda HZDS dostával percentá, resp. percentuálne podiely v týchto spoločnostiach. Chceš povedať, že predaný podiel v pivovare nadobudol preto, lebo bol dobrý podnikateľ? Alebo Bátka? Alebo….? Tých “alebo” je veľa, kým o nejakom Gulikovom “alebo” neviem. Vôbec netvrdím, že ako kadidát Gulik by bol dobrý a zrejme by môj hlas nedostal (ak bude niečo kvalitnejšie na výber), ale Šimko tiež sedel 4 roky ako poslanec, ba dokonca podpredseda VUC a čo dokázal pre toto mesto? A naozaj neviem, čoho veľmi veľa dosiahol pán Šimko v podnikaní, vlastne viem, ale to sa nepatrí napísať, kvôli slušnosti.
24 odpovedal: August 5th, 2010 o 21:34
Ja sa priklanam taktiež že Gulik vobec nie je ten spravny tip ved kto pri nom robil vie čo ten clovek obnaša. nech sa ozvu dealeri ktori pre neho robili.
Som velmi nespokojny s tym že stale a znovu vymazavate komentare , ktore sice nepisu hrube vyrazy ale pisu pravdu ktoru by mali buduci voliči pisat. Ak je niekto dlžny niekolko staticic eur na daniach a soc. poistovni tak by to mali voliči vediet že je to len kandidatura pre peniaze a nie pre ucely mesta.
Ak je niekto na BBSK a chodi sa vytrcat a odovzdavat vsakovake ceny hore dole po chotari a hlada si perfektne zamestnanie pre manželku a chodi z jednej strany do druhej to nie je uražka ale pravda a ludia by to mali vediet. ked je niekto sefom okrskoveho obvodu a nebol ani raz na zasadnuti takehoto vyboru ako bude moct byt primator.
Všetci tu ohovarate Šimka , Gulika , Martiša možno si to zaslužia ja som navrhol jedno a neviem prečo to vymazavate nech si ludia na Rimave navrhnu cloveka ktory by mal byt primator , ktory je zo slušnej rodiny, ktory nema dlžoby , ktory je normalny clovek a nie podvodnik a toho spravme prmatorom nie podvodnika a patolizača a dlžnika . len tolko som chcel.
wizard1 odpovedal: August 6th, 2010 o 7:55
Len tak na okraj : o tom Martišovi si v podstate písal iba ty, inak je len okrajovo spomenutý. Ale je pravda, čo píšeš, takže to nie je ohováranie, ako nie je ohováranie,ak niekto spochybní spôsov nadobudnutia majetku - ak je tento spôsob všeobecne známy. A nie je ohováraním ani výzva, aby niekto napísal, čo konkrétne kandidát za svojho doterajšieho pôsobenia pre nás, občanov mesta, vykonal, čo sem ,ako výsledok svojich rôznych vyšších funkcií, priniesol.
Ale ja rovnako kladiem otázku na schopnosti kandidáta Alexandra Štefana?!
Myslím si, že s nejakým serióznym menom by mala vyjsť pravica, alebo nie je schopná sa zjednotiť?
PS. pravica preto, lebo pravicový primátor za súčasnej vládnej konštelácie by mal dvere pootvorené viac, než ľavicový event, nezávislý.
Wizard 1 suhlasim s tebou , a konečne sa dostavame na spoločnu notu. Nezaoberajme sa Martišom , Štefanom alebo Šimkom . Skusme najst ludi ktori su slušni a možno tu dame tip politickym stranam ako a koho by mali oslovit.
Ja by som navrhoval aby oslovili Petra Bartakoviča, je to skončeny vysokoskolak v zahraniči, nema pochybnu minulost, je sikovny vo vytvarani projektov, pracuje, je finančne zabezpečeny tak nemusi kradnut, bol niekolko rokov v zahraniči ovlada niekolko jazykov to by bol prvy kandidat, druhy by mohol byt Ladislav Rigo , hoci je poslanec v MZ viem si ho predstavit ako primatora už len z toho hladiska že nikomu neubliži skor pomože, hoci možno nema až taky zmysel pre podnikanie mohol by to byt tiež jeden kandidat. Potom by ma zaujimala osoba Ing. Petrinca sefa OSBD , je to sikovny chlap ktory dal dokopy OSBD je to slušny clovek, vzdelany , ma predstavu o financiach nakolko niekolko rokov posobil v banke a je tak isto ny vyssej urovni vzdelania a komunikacie. nepohrdol by som ani osobou Mira Keryho ktory co chytil do ruky to islo a tam bola vsade spokojnost , ale uspechy v podnikani su jedno a reprezentacia mesta druhe. Možno keby nebol taky prostoreky a niekedy by sa stiahol do ulity nebola by to zla volba.
A možno by bola zaujimava na poste primatorky aj žena a ja by som si tam vedel predstavit Ing. Lichvarcikovu riaditelku VUB banky, tak isto fungujuca banka s mnohymi zamestnancami a ktory slapu pod jej vedenim. Toto by mohli byt moji kandidati. Skus doplnit ty dalšich 4 kandidatov a nejako to zosumarirujeme a dame tipy pre politicke strany koho by mali oslovit. Som zvedavy kto nam tu vyjde.
Ja Ti momentálne dám jedno meno - PaedDr. Jaroslav Bagačka. Hovorili sme o pravicovom kandidátovi, teda aspoň ja áno.
fair odpovedal: August 6th, 2010 o 17:04
Poznam, osobne. Jeden strasne neschopny chlap. Urcite nevolit !!!
kastelan odpovedal: August 6th, 2010 o 19:46
Ja tiež poznám osobne a vôbec si nemyslím, že je horší než iní, tu uvádzaní kandidáti.
24 odpovedal: August 6th, 2010 o 21:34
A čo na tych ostatnych ? bol by z nich aspon jeden podla predstav ? Lebo aj to je uspech že sa trafime do jedneho kandidata.
Ja si myslim že je jedno kto je pravicovy a kto lavicovy ide o to aby konečne toto mesto malo normalneho primatora , ktory niečo urobi pre ludi. Myslel som že hodiš viacej mien do placu ale dobre. OK. Takže mame -
- Bartakovič Peter
- Bagačka Jaroslav
- Ing.Petrinec
- Ing. Rigo ladislav
- Kery Miroslav
- Ing. Lichchvarcikova
kastelan odpovedal: August 6th, 2010 o 19:57
Zrejme, 24-ka, nebudeš súhlasiť, ale počkaj so svojou aktivitou do doby, kým tie kandidátky nebudú jasné. Tvoje zoznamy určite neovplyvnia politické strany v ich rozhodovaní, oni vedú vlastné rokovania. A kto chce kandidovať ako nezávislý, musí konať tiež. A zbytočné vyťahovanie mien, nositelia ktorých by možno celkom jednoznačne Tvoje úvahy odmietli, môže iba zbytočne vyvolať nové reakcie, vrátane osobných útokov. Hovorme preto iba o tých, o ktorých je jasné, že kandidovať budú, a ktorí musia byť pripravení aj na tvrdú kritiku ich života a skutkov - nevťahujme do týchto debát tých, ktorí o to ani nestoja a ani o tom nevedia.
24 odpovedal: August 6th, 2010 o 21:32
Čo by som nesuhlasil ja nie som konfliktny tip, ja viem že neovplyvnia ale tu sa melu iba mena Simko, Martiš, Štefan a ked tu napišeš niečo tak to vymažu a možno preto som chcel dat takuto kandidatku že by možno niekoho z politickych stran napadli aj tito ludia a teraz som si spomenul na meno Juliusa Sojku vzdelaneho profesora najvačšieho oblubenca OA v RS tiež by mohol figurovat medzi kandidatmi.. Nemyslim si že by možno odmietli keby ich vyzvali a stymi utokmi maš pravdu ved tu všetci hned utocia a osočuju.
kastelan odpovedal: August 7th, 2010 o 14:15
24-ka, pozdravujem a všetkému, čo píšeš, rozumiem. A rozumiem aj Tvojej snahe. Bohužiaľ, sme v RS, preto tá moja výzva pre Teba. Tie tri mená, ktoré uvádzaš sú osoby, ktoré už ohlásili svoju kandidatúru, takže nech ich omieľajú.
Myslím si, že politické strany sa vážne zaoberajú svojimi možnými kandidátmi a určite nehľadajú iba vo vlastných radoch. Všetko dobré!
fair odpovedal: August 7th, 2010 o 20:48
Zabudnite na ucitelov v sluzbach mesta, teraz je ich tam viac ako 90 % a pozrite sa ako to vyzera. Ucitelom si vazim, ale jednoducho nie su vhodny do praxe, su to teoretici.
Vy ste len múdrí. Osierate a špiníte tu každého kandidáta. Špiníte i učiteľov. Kto vám vlastne bude vyhovovať. Najdite nejakého žobráka. Jedného poznám ktorý spáva pod stromami na Hlavnom námestí. Ten nevlastní žiaden majetok, snáď paplon a neaký esuš s príbormi v hátižáku. Ten by asi bol pre vás dobrý primátor. Ak dovolíte oslovím ho a navrhnem mu kandidatúru.
Vy ste len barani soboťania!
hanibal odpovedal: August 9th, 2010 o 7:26
Súhlasím s tým, že nie je možné vylučovať niekoho ako schopného kandidáta len preto, lebo má nejaké povolanie. Zlý lekár môže byť veľmi dobrý manažér, skvelý vedec naopak, veľmi neschopný. Bohužiaľ mienka sa tvorí z vlastných poznatkov, a potom sa zovšeobecňuje. Chyba je v tom, že často práve tí neschopní a nesebakritickí učitelia nemajú problém ísť do akejkoľvek funkcie. V samospráve je to síce náročnejšie, lebo tam musia prejaviť podporu voliči, ale v štátnej správe, stačí politická nominácia a máme prednostu, ktorý ani po troch rokoch pôsobenia nevie, že nemá na úrade oddiely, ale odbory atď. Je to teda o ľuďoch, tých nesebakritických, ale aj tých, ktorí ich nominujú - je to o zodpovednosti.
A tebe, legolas: práveže primátor by už mal mať majetok, ale nadobudnutý spôsobom, ktorý je nespochybniteľný, mal by mať isté morálne zásady (a tým vôbec nemyslím koľkokrát je rozvedený ap.), mal by si ctiť zákony a dodržiavať ich (preto by aj podľa mňa nemal mal dlhy ani na daňovom úrade, ani v sociálnej poisťovni). A to, čo píšeš v druhej vete - to bohužiaľ je tak, v RS bude hriešnicou aj panna Orleánska.
legolas odpovedal: August 9th, 2010 o 22:28
Súhlasím s vami pán hanibal. Jeden z tých “schopnejších učiteľov” sa u ná chystá riešiť nezamestnanosť.
Smejem sa na plné hrdlo! Bruchacha.
hanibal odpovedal: August 9th, 2010 o 23:03
Neviem, či hovoríme o rovnakej osobe, tak to Vám musím (ale veľmi nerád) zaoponovať. Ten také capoviny nastrieľať nedokáže, ako jeho kolegyňa na obvodnom úrade.Ak pravda obaja hovoríme o učiteľovi z OA, lebo ja viem o tom mene.
Pokiaľ sa tak budú správať kandidáti na primátora ako min. dvaja z nich, tak by som ich nevolil. Riaditeľ TS RS už dlhú dobu dokazuje, že je chlap na správnom mieste a čo počúvam: - (martiš) Ak budem je primátorom, Deli bude hneď riaditeľom TS RS - (gulik) Ak budem ja primátorom, Hlavko bude hneď riaditeľom TS RS. Ak neveríte, opýtajte sa ich (Deliho a Hlavka)
ODBORNÍKOV NA VŠETKY FUNKCIE ! HIHIHI
kastelan odpovedal: August 9th, 2010 o 22:52
A to je základný problém RS, ak kandidáti sľubujú funkčné miesta svojim priateľom nedržiac sa vôbec známeho: dobrý kamarát nemusí byť dobrým a schopným odborníkom. Deli už riaditeľom bol, chcel byť na riaditeľom MSBS, teraz je vedúcim na živnostenskom úrade a vie, že mu zaspievajú good bye, tak nový flek treba. Len mu budú musieť pomôcť tak, ako politickým nominantom prednostka na obvodnom úrade - aby vôbec prešli výberovým konaním rozdala im testy aj so správnymi odpoveďami, takže výberové dokázali všetci títo bezcharakterní diletanti vyhrať. No vyhrať nestačí, treba vedieť aj odborne robiť a tam už bol problém. Preto si myslím, že Deli Martiša z biedy nevytrhne a Gulika skôr Hlavko s jeho povahovými vlastnosťami a slabými schopnpsťami kompromisu potopí. Ale na správe ciest by oslavovali tak, ako oslavovali odchod Deliho z povodia Hrona. Biznis nie je poľovačka, či susedské pikniky.
hubert odpovedal: August 11th, 2010 o 20:10
Som veľmi pohoršený nad praktikami prednostky úradu za tie výberové konania, veď ako k tomu príde mnoho mladých ľudí, čo si hľadajú zamestnanie, že takéto podvody sa robia pri obsadzovaní miest v štátnej správe, to znamená, že bez politickej protekcie sa asi ťažko niekto dostane do štátnej správy a pritom môže byť šikovný 100 krát viac ako tí bezcharakterní diletanti. Ľutujem to množstvo mladých uchádzačov, ako im prešla chuť zúčastňovať sa výberových konaní. Bolo by to zaujímavé aj iné podrobnosti sa dozvedieť z práce týchto bezcharakterných diletantov a ktovie, či len sedia a do ohníčka hľadia za peniažky daňových poplatníkov. takže načase, že prišla a príde zmena.
hanibal odpovedal: August 12th, 2010 o 22:45
Pohoršuješ sa, že mali testy aj s odpovedami, a tak pokiaľ nebol debil, nemal problém naučiť sa krúžkovať: a,b,b,c,a.Drzosť bola v tom, že tento úrad prepúsťal dlhoročných dobrých zamestnancov. vraj aby znížil stav o 20%. No onedlho sa už vytváralo miesto pre nejakú (nenazvem ju škaredo) priateľku štátneho tajomníka ktorý si ju služobným autom aj pravidelne do Revúcej chodil kontrolovať. Vytvorili jej miesto zapisovateľky (iné s jej školou saa nedalo), no nevie ani zapisovať. Mzdy na ňu doposiaľ nikto z ministervta vnútra nedal, no to už prednostka pchajúc sa niekde tajomníkovi zariadila, že z verejnej prešla do istejšej štátnej služby.A štátny tajomník sa v čase svojej vlády vôbec nebál na úrade Renátke povedať, že ak jej niekto ublíži, len nech povie a dotyčná ihneď poletí.A keďže Renátka nevychádzala s kolegyňou, pani prednostka pracovníčku , ktorá ako druhá prejednávala priestupky preložila do Soboty (kde dievčina v podstate vegetí a pofajčieva,a všetky priestupky v Revúcej kvôli nesebakritickej hlúpej kolegyni, prejednáva iba jedna pracovníčka.Renátka sedí sama vo svojej kancelárii, no nehľadí do ohníka, ale do očí jej sústavných pánskych návštev. A berie plat a dokonca aj osobný prípalok, ktorý sa priznáva zamestnancovi za vynikajúcu prácu. No možno vynikajúcu má…..
Vieš čo primalex tie tvoje poznatky som i ja počul. Gulik primátor a pán Hlavko riaditeľ technických služieb. Len zabudol si dodať, že pán exžupan z BB má byť prednosta. A už sme doma. Tak ako v Tornali vládnu basisti, jeden síce na úteku i u nás v RS nie sme od toho tak ďaleko.
Lidé bdete!!!
kastelan odpovedal: August 9th, 2010 o 23:14
Nerjak sa mi nechce veriť, že by pán exvicežupan tak hlboko klesol a bolo mu dobré miesto, kde bude poskakovať okolo nejakého Gulíka. On otec vlasti sobotskej. No musí byť s peniazmi natenko, ak mu postačí funkcia prednostu . Na druhej strane, ak by sa tak stalo, môže byť Gulik v ustavičnom strehu a ak si s Hlavkom urobí nejaké kšefty, musí ich veľmi dobre utajiť, aby neskončil ako Klamárik s Ostricom. Ak by toto bola pravda, tak klobúk dole pred odvahou Gulika, alebo skôr pred jeho….
harley odpovedal: August 10th, 2010 o 7:35
Legolas opravím ťa
Blbí líde běte, zbytek to neustojí 
Určite by to exvicežupan nebral. S tým súhlasím, ale ja píšem o exžupanovi pán kastelan.
wizard1 odpovedal: August 10th, 2010 o 7:39
Legolas, kde bude exžupan prednostom? Možno menej chápem, ale hovoríme o Rimavskej Sobote?
a2 odpovedal: August 12th, 2010 o 8:31
Wizard1, určite by ste chápal, že v RS nič nie je nemožné, keby ste vedel, že aj Gulik aj Murgaš sú z BB. Gulik sa na Hrušovo iba priženil.
Popravde, niet veľmi z čoho vyberať, ale Štefan Alexander, ako primátor Rimavskej Soboty??????????? To som sa preklikal na web stránku humoristického časopisu???
obcanRS odpovedal: August 21st, 2010 o 19:41
Asi ty sám si redaktor humoristického časopisu, pretože s Alexandrom Štefanom sa poznám osobne dlhé roky a za ten čas som ho poznal ako čestného podnikateľa, ktorý vždy dodržal to čo sľúbil, preto môj hlas bude patriť jemu.
Dobrýýýýýýýýýýýý, do kapusty:-)
Zatiaľ však nik nehovorí a nepíše o ozaj zaujímavej kandidátke za SNS pani Vargicovej ktorá bola na okresnej rade pred dvoma týždňanmi odsúhlasená. Tá baba tu ešte zamúti karty!
wizard1 odpovedal: August 17th, 2010 o 22:36
Nerád, ale sa asi znovu dostaneme do rozporu (ber to tak, že o tom je život). Pani kandidátka, vraj ekonomiky znalá, odišla z vedúcej ekonomického úseku na obvodnom úrad pracovať k pánovi ministrovi Chrbetovi, dokonca ako jeho sekčná šéfka odboru ekonomiky. Pokiaľ mala nejaké problémy ako účtovníčka tu s daňovým úradom, to ešte ušlo, ale bola vrchným ekonómom neslávneho ministertva životného prostredia a vždy sa za ňou bude ťahať otáznik emisií. Neviem, začalo sa hovoriť o značnom zlepšení jej majtetkových pomerov po vypovedaní z ministersva - ale to možno vydokladuje platom a odstupným (a ešte niečím). Platom a odstupným však nevydokladuje svoju schopnosť na funkciu, pretože všetky prejavy, ktoré som z jej úst počul, boli naučené výrazové prostriedky a spojenia (zrejme než ju stihli vyhodiť zo Smeru, dosť pochytila od jeho predsedu). Jej známa sa raz o nej vyjadrila ako o neriadenej strele a je pravda, že bezhlavo vystrelí, prestrelí, ide cez mŕtvoly (ale aj tých, ktorí jej veľmi pomohli). Preto mojou primátorkou byť nemôže. Mne iba slová (tých má neúrekom) nestačia a činy, či kvalitná práca sa za ňou neťahajú. Ale v mútení kariet skúsenosti má, škoda len, že karty po jej mútení ostávajú špinavé.
kevinko odpovedal: August 18th, 2010 o 15:41
Musím súhlasiť! Celkom presne si to vystihol. Presnejšie sa ani nedalo! Nuž, čo už?! Kariéra je kariéra!
a.vargicova odpovedal: August 21st, 2010 o 15:04
“Pokiaľ mala nejaké problémy ako účtovníčka tu s daňovým úradom” - nemýlite si ma s niekým? Chvalabohu nikdy som s DÚ problémy nemala a ani moje firmy, ktoré využívali moje služby a moje rady nebrali na ľahkú váhu. Za 15 rokov podnikania, v priemere každý rok cca 50 firiem po celom Slovensku - okrem iných pracovných aktivít! Mohli ste si to so mnou vymeniť, a komplexy by ste si určite na mojej osobe nemuseli liečiť! Čo sa týka mojich schopností, či mám na funkciu primátorky, len toľko - dostala som dôveru ľudí v komunálnych voľbách už druhýkrát ako poslankyňa. Pre mňa je to nesmierna pocta, že môžem zastupovať taký veľký volebný obvod. V prípade, že som dôveru ľudí nesklamala, podporia ma znova. V jednom však máte pravdu, som “neriadená strela” - nie som nikomu nič dlžná, nie som nikomu ničím zaviazaná, za svojou prácou si stojím, žijem usporiadaným rodinným životom, na deti som hrdá a preto, keď si myslím, že sa nerobí tak ako má, môžem si dovoliť zaujať vlastné stanovisko. To môže povedať málokto! Prajem Vám pekný deň.
Vargicová
luculus odpovedal: August 21st, 2010 o 15:27
Teta Aneta na hrad!
legolas odpovedal: August 22nd, 2010 o 7:56
Súhlasím i ja. Wizard1 netrep voloviny. Teta Aneta na hrad.
wizard1 odpovedal: August 23rd, 2010 o 11:11
V čom trepem? Teta Aneta síce raegovala na môj príspevok, hovorí tam o rodine, o tom, že jej ľudia prejavili v jej volebnom obvode dôveru dvakrát. Ale ja som to nespochybňoval - hoci (ale možno iba ja), ale ani neviem, čo ona - ako členka strany vládnej koalície pre mesto ako poslankyňa vybavila - prečo nedala túto informáciu?! Nesnažila sa vôbec reagovať ani na svoje pôsobenie na MŽP, ani na ďalšie moje pripomienky (a to ako občan nemám právo sa kandidáta na primárota pýtať?). Ja som nekládol otázky, na ktoré mi dávala odpovede, mňa skutočne nezaujíma, či ona miluje svoje deti, ani či bola neverná svojmu manželovi (to nech si rieši doma). Nuž a ak niekto nerozumie pojmu “neriadená strela”, tak mám min. o jeden otáznik naviac.
Ale ja tvojej tete Anete nebránim, aby šla na hrad. Ako turistka je vítaná na ktorom koľvek, ale ako obyvateľka - to by som už o jej vhodnosti pochyboval. To by bolo tvrdé štúdim dvornej etikety. Je to môj názor, ja podľa neho pôjdem aj vo voľbách, ak väčšina rozhodne inak, budem to akceptovať, ale “trepať” mi bude demokraticky dovolené aj vtedy.
Počúvaj Wizard1 tebe to myslí. Bohužiaľ musím s tebou na tentokrát súhlasiť.
Rimavska Sobota uz len takeho primatora potrebuje co hrava na strojoch.
Navrhujem zalozit osobitnu temu, kde by sa potecionalny kandidati mohli vyjadrit ku konkretnym otazkam, ktore konkretne mna zaujimaju :
- riesenie katastrofalneho stavu ciest mestskych a ostatnych, odkial budu financovane a termin dokoncenia (R.S. v pozicii okresneho mesta ma najhorsi stav komuniakcii v SR !!! )
- sposob vysporadania pohladavok na komunalnom odpade z “Cierneho mesta”
- rekonstrukcia mestskeho kupaliska + Kurinec : kto,kolko a za aky cas …
- ake “paky” vyuzije mesto aby donutilo Nemocnice a polikliniky n.o. zrekonstruvat a rozsirit vnutorne a vonkajsie parkovisko
- termin dokoncenia novych odstavnych parkovacich ploch na sidlisku zapad
- projekt obchvatu od smeru R.Janovce povedla Samarianky, bol myslim dokonceni v r. 1985 . Chcem vediet preco sa v nom nepokracuje. Kamionova doprava tak narusila kruhovy objazd pred Kauflandom ze ho treba rekonstruovat, co chcete robit s kamionmi v meste ?
- ako chcete vyriesit premavku kamionov popred najvaciu zakladnu skolu smerujuce do Yura ?
- co s podchodom pod dvojprudovkou ?
- vytvorenie 1200 pracovnych miest ( je mi jedno, kto, kde, na koho pozemku, dolezite je nech su zarucene aspon na 15 rokov )
- odstranie byrokracie na vsetkych uradoch v meste !!!
- ako vyriesite alkoholizmu …nastrocnych v uliciach mesta ???
- kam, kde a ako deportujete asocialnych, neprisposobivich a inych, jedincov a celych rodin .
rsM odpovedal: August 23rd, 2010 o 20:12
Plne s Tebou súhlasím - všetky uvedené témy treba riešiť.
Ale máš pocit že z doterajších primátorov a terajších kandidátov Tvoje témy aspoň niektorého zaujmú. Veď ich všetkých na uvedenom poste zaujíma len jedno: nabaliť si vrecká kým sa dá !!!
fair odpovedal: August 24th, 2010 o 15:30
Preto treba volit takeho, ktory uz viac - menej “nabaleny je” a (alebo) prinesie pre mesto na tieto projekty tolko €, ze mi to bude jedno ci s vystavbou obchvatu paralelne postavi 2 - 3 vilky.
P. Vargicova, vaše slová - nie som nikomu nič dlžná, nie som nikomu ničím zaviazaná, dostala som dôveru ľudí v komunálnych voľbách už druhýkrát ako poslankyňa - sú síce pekné, ale SNS nemá iného normálneho v okrese, ktorý by mal IQ nad 100. Preto sa nečudujem, že Ste “najlepšia” - medzi slepými je aj jednooký kráľ. A podľa mňa Ste dlžná práve SNS - bez nich by Ste neboli nič. Napr.: Tomanová: Klientelizmus v sociálnych podnikoch je nezmysel
naprikalad v RS: syn Anety Vargicovej (SNS), čerstvej sekčnej šéfky ekonomického odboru ministerstva životného prostredia. Ako pre Rimava.sk Vargicová povedala, za poskytnutie pracovného miesta pre svojho syna sa nehanbí. Podľa jej slov celá jej rodina žije tým, že chce pomôcť tomuto regiónu. Upozornila, že peniaze na rozbeh sú, ale potom tá agentúra musí fungovať zo svojich vlastných zdrojov, ktoré si zarobí. „Niekto môže povedať, že rodinkárstvo. Lenže tie decká, ak sa sami neuživia, tak po polroku končia. Bude to len na nich, aby boli tie projekty priechodné,“ vyjadrila sa Vargicová pred novinármi.
Čo Vy na to?
Pozor, pozor páni i dámy. Nesúhím s vami, že tá strana nemá kádre. Jeden síce od ních odišiel do inej strany, ale za tým nemajú prečo banovať. A ak je niekto ozaj seriozný, resp. seriózna v tej strane, tak to je pani Uhrinová.
wizard1 odpovedal: August 24th, 2010 o 9:48
Nuž, Karci, asi si nečítal ostatné príspevky v tejto debate. Ak by bola iba spoly pravda to, čo je smerom ku tejto dáme napísané, tak neviem, či ju niekto môže považovať za serióznu.
primalex odpovedal: August 24th, 2010 o 17:49
Koho si myslel? Ktorý odišiel, ten, čo vyplnil prihlášku do strany MOST - HÍD? Hádam nie dôchodca Milanko?
hanibal odpovedal: August 24th, 2010 o 18:17
Ó, Bože, to by skutočne Most tak hlboko klesol?
karci odpovedal: August 25th, 2010 o 7:09
Bože sem, bože tam ale vždy je lepší ako jeden po.e.a.ý b.ze.a.t, ahoď Slota vraví.
wizard1 odpovedal: August 25th, 2010 o 8:42
No neviem - jeden problém (neresť) majú tí páni rovnaký. Neviem ale, že by ten druhý bol taký hulvát a určite nesype tie najoplzlejšie nedávky na plné hrdlo a dokonca pred občanmi, ktorí si prídu na úrad, ktorý vedie, niečo vybavovať. Iste, ak máš absolútne výhrady voči homosexuálom, tak máš pravdu, ale pred väčšinou národa s istým stupňom tolerancie, asi nie.