Oddelenia rimavskosobotského magistrátu, ktoré patria k najnavštevovanejším, sa budú sťahovať na prízemie. Ako sa ďalej pre Rimava.sk vyjadril prednosta mestského úradu Ladislav Kovács, cieľom je, aby ľudia nemuseli za oddeleniami, ktoré najviac potrebujú a navštevujú, chodiť toľko po schodoch, ako je tomu teraz.
„Na prízemie starej budovy radnice sa už presťahovalo organizačné oddelenie. Vedľa - ku matrike v tomto roku pribudne aj evidencia obyvateľstva z druhej budovy,“ povedal Kovács. Podľa jeho slov sa v priebehu roka uvoľní celé prízemie vedľajšej - druhej budovy, kde z tretieho poschodia príde stavebný referát. Sociálne zariadenia by sa mali zrekonštruovať a z prízemia tejto budovy sa do hlavnej budovy mestského úradu presťahuje oddelenie životného prostredia.
K ďalšej zmene prednosta v stránkových dňoch avizuje aj „daňovú službu“ na prízemí v kancelárii prvého kontaktu. Jednať sa bude o dane za nehnuteľnosti a komunálny odpad. „Jeden z dvoch pracovníkov z tretieho poschodia bude mať službu na prízemí a verejnosť tam bude môcť veci vybavovať priamo. „Teraz, keď občan rieši daňové záležitosti, ako napríklad komunálny odpad, každopádne musí ísť na tretie poschodie,“ uzavrel.
Zdroj: Rimava.sk