
BANSKÁ BYSTRICA/RIMAVSKÁ SOBOTA – Organizácia VIZIDEA, ktorá podporuje podnikateľské prostredie a podnikavosť v Banskobystrickom kraji, pripravuje podujatie zamerané na marketingové stratégie a efektívne využívanie marketingových platforiem s názvom, Ako neprerobiť na marketingu?.
Podujatie ponúkne prehľad najpoužívanejších marketingových nástrojov vrátane Google, Instagramu, Tik Toku a Facebooku.
Účastníci sa dozvedia, ako efektívne investovať do marketingu a vyhnúť sa zbytočnému mrhaniu prostriedkov a času. Témou bude aj identifikácia dôvodov, prečo mnoho firiem nedosahuje ziskový marketing, a ako vypracovať strategický plán, ktorý prinesie finančné výsledky.
Na stretnutí sa dozviete ako efektívne využívať marketingové platformy, metódy merania úspešnosti kampaní či ako identifikovať bežné chyby. Rovnako dôležitou informáciou bude tvorba strategického plánu.
Článok pokračuje pod reklamou
Ako pre Rimava.sk povedal Adam Dekýš z organizácie Vizidea, na záver podujatia bude priestor pre networking. "Účastníci budú mať príležitosť spoznať podnikateľov, manažérov a odborníkov na osobný rozvoj. Tento blok poskytne možnosť na výmenu kontaktov a nadviazanie nových spoluprác," povedal.
Hlavným rečníkom podujatia bude známy podnikateľ z Rimavskej Soboty Daniel Csúr, CEO marketingovej agentúry Prognessa, ktorý vedie tri úspešné spoločnosti: PROGNESSA, TV Rimava a Mediálna.sk.
Skúsenosti má z práce v 12 krajinách a študoval na prestížnych univerzitách vrátane Oxfordu, Dánska a Holandska. Je tiež spoluzakladateľom štyroch neziskových organizácií a občianskych združení.
Daniel Csúr sa podelí o svoje bohaté skúsenosti a poskytne praktické rady, ktoré môžu účastníkom pomôcť vylepšiť ich marketingové stratégie.



PR článok
Rimavu číta viac ako 140 000 ľudí mesačne, odprezentuj svoju firmu aj ty. Kontakt: 0911 508 906
NENECHAJTE SI UJSŤ