Tak znie motto Centra neformálneho vzdelávania, zriadeného Centrom prvého kontaktu pre podnikateľov v Poltári.
Záujemcovia o vzdelávanie z poltárskeho regiónu využili širokú ponuku 12 vzdelávacích kurzov, aby získali nové vedomosti z výpočtovej techniky, manažérskych a komunikačných zručností, jednoduchého účtovníctva, nemeckého a anglického jazyka a ďalších oblastí. V technicky vybavenej multifunkčnej učebni od októbra minulého roku do marca 2011 nazbieralo nové poznatky 109 absolventov. Najviac zaujali kurzy práce s PC, hodnotné powerpointové prezentácie účastníkov by zaiste privítali aj cestovné kancelárie. K dobrej atmosfére na vzdelávaní prispeli aj odborne pripravení lektori, a tak bolo neformálne vzdelávanie naozaj uvoľneným nadobúdaním nových poznatkov v príjemnom prostredí.
Centrum neformálneho vzdelávania pod vedením Ing. Zuzany Šmatlíkovej otvára nové možnosti pre ľudí, ktorí sa chcú vzdelávať bez požiadavky zamestnávateľa a bez zaradenia do vymedzenej cieľovej skupiny. Pre veľký záujem pripravuje Centrum prvého kontaktu pre podnikateľov v Poltári ďalšie bloky akreditovaných zaujímavých vzdelávacích kurzov.
Centrum prvého kontaktu pre podnikateľov v Poltári o nich bude informovať na svojej stránke www.cpkpoltar.sk, ďalšie informácie môžete získať aj na telefónnych číslach : 047/4111800 a 0903 492 643.
Centrum neformálneho vzdelávania je jedinečným projektom v poltárskom regióne, ktorý sa podarilo zrealizovať aj vďaka finančnej podpore Finančného mechanizmu EHP, Nórskeho finančného mechanizmu a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. Potvrdilo, že vzdelávanie môže byť príjemným a užitočným využitím voľného času.
V prípade záujmu Vás zamestnanci Centra prvého kontaktu Vás radi osobne privítajú na adrese: Železničná 2, Poltár.
Ponuka akreditovaných vzdelávacích programov:
- pre oblasť ekonomiky a obchodu
- pre oblasť poľnohospodárstva
- pre oblasť zdravotnej a sociálnej praxe
- pre oblasť cestovného ruchu
- pre oblasť hotelierstva a gastronómie
- pre oblasť remesiel a služieb
- Aplikačná podpora manažéra obchodu
- Nastavenie IT a definovanie obchodného zámeru
- Manažovanie úloh prípravy a realizácie obchodného zámeru
- Spracovanie databázy klientov a partnerov
- Kalkulácia cien a automatizácia cenových ponúk
- Firemné a marketingové materiály pre realizáciu obchodného zámeru
- Spracovanie obchodného zámeru do obchodného plánu
- Video prezentácia organizácie, jej produktov a služieb
- Web prezentácia organizácie, jej produktov a služieb
- Interaktívne obchodovanie pomocou elektronického obchodu
Zdroj: PR-článok