No active "ca-sidebar-197687" sidebar

O2 je stabilnou súčasťou slovenského trhu mobilnej komunikácie

3. apríla 2009 | |  | 

O2 je dva roky po spustení svojej komerčnej prevádzky stabilnou súčasťou slovenského trhu mobilnej komunikácie. Zákazníci spoločnosti patria podľa prieskumov zákazníckej spokojnosti medzi najspokojnejších a najlojálnejších. O2 od vstupu na trh neustále presadzuje zmeny v konkurenčnom prostredí v prospech zákazníkov. Hneď od začiatku zaviedlo jednotné ceny za volania, SMS a MMS do ktorejkoľvek siete v SR a tým otvorilo priestor pre bezbariérovú komunikáciu medzi 5,5 miliónovou komunitou slovenských užívateľov mobilných telefónov.

Novinky, ktoré Telefónica O2 Slovakia uviedla, sa stali štandardom aj pre ostatných dvoch slovenských mobilných operátorov. Zároveň O2 vybudovalo svoju vlastnú mobilnú sieť tak, že 83% volaní jeho zákazníkov dnes ide cez mobilnú sieť O2. Spoločnosť svoju komerčnú prevádzku spustila 2. februára 2007.

„Za prvé dva roky sme sa stali stabilnou súčasťou telekomunikačného trhu. Naši zákazníci patria medzi najspokojnejších a priniesli sme skutočné konkurenčné prostredie. Naše novinky sa stali štandardom aj pre ostatných operátorov, a to nielen čo sa týka starostlivosti o zákazníkov a bezplatných služieb, ale aj nižších cien volaní a SMS. Som presvedčený, že našich súčasných aj budúcich zákazníkov nesklameme ani svojimi ďalšími plánmi do budúcnosti,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica O2 Slovakia Juraj Šedivý.

.

Výzvy do budúcnosti
Telefónica O2 Slovakia plánuje aj v ďalších rokoch svojho pôsobenia pokračovať v stanovenej stratégii. Medzi jej priority smerom k zákazníkom patrí pozorné sledovanie ich potrieb a príprava adekvátnej reakcie. Okrem toho sa spoločnosť sústredí na ďalší rozvoj sieťovej a IS infraštruktúry, strategické alternatívy v oblasti mobilného broadbandu a bude využívať nákladovú štruktúru ako konkurenčnú výhodu. Osobitnou kapitolou v aktivitách O2 je aktívna snaha o efektívnu reguláciu niektorých oblastí ako dôležitého faktora pri rozvíjaní konkurenčného prostredia v prospech zákazníka.


O2 má najspokojnejších zákazníkov
Zákazníci O2 sú v súčasnosti tými najspokojnejšími a najvernejšími spomedzi zákazníkov mobilných operátorov na Slovensku. Index zákazníckej spokojnosti O2 (CSI) vzrástol vo 4. štvrťroku 2008 o 2,3 bodu na hodnotu 79,5. Vyplýva to z výsledkov dlhodobého prieskumu zákazníckej spokojnosti za štvrtý štvrťrok 2008. Index CSI je vypočítaný z odpovedí zákazníkov na tri otázky týkajúce sa ich spokojnosti: celkovú spokojnosť s operátorom, dosahovanie očakávaní a priblíženie sa ideálu. Podľa aktuálnych výsledkov prieskumu O2 víťazí vo všetkých troch oblastiach nad konkurenčnými operátormi.

O2 má najvernejších zákazníkov
Index zákazníckej vernosti CLI vychádza z ochoty zákazníkov pokračovať vo využívaní služieb operátora, ich citlivosti na cenu a ich ochoty odporúčať značku. O2 zvíťazilo nad konkurenciou vo všetkých troch faktoroch. Vo faktoroch ceny a značky získalo od zákazníkov dokonca výrazne lepšie hodnotenie ako konkurencia. Znamená to, že spomedzi zákazníkov všetkých troch slovenských mobilných operátorov sú zákazníci O2 svojmu mobilnému operátorovi najvernejší.

Predajňu O2 nájdete v Rimavskej Sobote na ulici SNP 18. Telefonický kontakt: 0944 043 042
www.o2rs.sk

PR-článok


Odoberajte novinky spravodajského portálu Rimava.sk, ktoré vám v e-mailovej schránke budú pristávať pravidelne.

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho
Odporúčáme
No active "ca-sidebar-197688" sidebar
cross