
Od októbra si cestujúci môžu kúpiť lístok na vlak aj na pošte. Slovenská pošta a Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) rozšírili svoj úspešný pilotný projekt do všetkých pobočiek pošty na Slovensku. Nová služba má uľahčiť cestovanie najmä ľuďom v menších mestách a obciach, kde chýba železničná pokladnica.
Článok pokračuje pod reklamou
„Naším cieľom je, aby služby pošty boli zmysluplné a užitočné. Práve predaj vlakových lístkov ZSSK je príkladom toho, ako môžeme efektívne využiť existujúcu sieť pobočiek a ponúknuť verejnosti ďalší hodnotný produkt,“ uviedol Vladislav Kupka, generálny riaditeľ Slovenskej pošty.
Na poštách je možné zakúpiť jednorazové cestovné lístky na všetky vnútroštátne vlaky ZSSK (1. aj 2. trieda), zľavnené lístky pre študentov, seniorov a držiteľov preukazov JUNIOR a KLASIK, ako aj miestenky, lôžkové a ležadlové lístky, lístky na tatranské električky a ozubnicovú železnicu či príplatky do vlakov vyššej kategórie.
Lístky so 100 % zľavou (tzv. nulté lístky) a medzinárodné cestovné lístky zostávajú dostupné výhradne cez ZSSK – online, v mobilnej aplikácii IDeme vlakom alebo v pokladnici na stanici.


„Pre Železničnú spoločnosť Slovensko je dôležité, aby boli naše služby dostupné pre všetkých – či už cestujú vlakom denne, alebo len občas, či už nakupujú lístky cez mobil, alebo radšej osobne,“ doplnil Peter Helexa, generálny riaditeľ ZSSK.
Predaj lístkov je dostupný na všetkých pobočkách pošty vybavených systémom APONET. Pobočky sú označené nálepkou „TU KÚPITE LÍSTOK NA VLAK ZSSK“ a pracovníci pošty boli na predaj riadne zaškolení. Platiť možno v hotovosti aj kartou, pričom sa uplatňuje jednorazový poplatok za servis podľa cenníka ZSSK.Podrobnosti o službe nájdete na stránke www.zssk.sk/posta.
Zdroj titulnej fotografie: ZSSK
NENECHAJTE SI UJSŤ