LUČENEC – Mestský úrad Lučenec po rokoch mení svoju adresu. Desaťročia sídlil v centre mesta, na Novohradskej ulici. Dôvodom je nepredĺženie nájomnej zmluvy zo strany majiteľa budovy, ktorým je Univerzita Komenského v Bratislave, a následný predaj budovy.
Platnosť zmluvy medzi samosprávou a univerzitou končí koncom budúceho mesiaca, a teda svoje kancelárie počas januára a februára sťahuje na iné miesta. Mesto o tom informovalo na svojom oficálnom webovom sídle.
Univerzita budovu, ktorú v Lučenci vlastní, ponúka na predaj formou obchodnej verejnej súťaže. Na základe znaleckého posudku ju ponúka za viac ako 1,3 milióna eur.
Článok pokračuje pod reklamou
"Z toho dôvodu zabezpečujeme za plnej prevádzky Mestského úradu Lučenec sťahovanie do vlastných priestorov v Okresnom úrade Lučenec, kam však z dôvodu nevyhovujúceho stavu ostatných priestorov budovy nie je možné presťahovať všetky oddelenia mestského úradu. Z toho dôvodu zabezpečujeme aj sťahovanie do prenajatých priestorov na Fiľakovskej ceste 287. Ide o náročný proces, a preto ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie," uviedlo mesto. Budovu Okresného úradu Lučenec má vo svojom vlastníctve mesto, no časť patrí Ministerstvu vnútra Slovenskej republiky. Cieľom samosprávy je zjednotiť služby mestského i okresného úradu v jednej, a tej istej budove.
Klientske centrum, ktoré občania navštevujú najčastejšie, ostáva v centre mesta. "Presťahované bude do vlastných priestorov v Okresnom úrade na Námestí republiky. Služby klientom tak ostávajú zabezpečené na minimálne rovnakej úrovni ako doposiaľ."
V priebehu stredy a štvrtka (17. a 18. januára) sa do priestorov Okresného úradu presťahovali a sťahujú podateľna, pokladňa, kancelária prvého kontaktu, matrika, evidencia obyvateľstva, osvedčovanie listín, dane, poplatky a terénni pracovníci.
Od piatka (19. januára) si teda občania budú môcť príslušné náležitosti vybaviť na prízemí Okresného úradu. Ostatné služby sú na mestskom úrade k dispozícii podľa stránkových hodín úradu.
"V týchto dňoch pokračujeme v zabezpečení plynulého sťahovania Mestského úradu Lučenec. V prvom rade sa zameriavame na prenos materiálno-technologického vybavenia, aby občania mohli v nových priestoroch úradu ihneď po presťahovaní využívať príslušné služby. Priestory si prešli nevyhnutnými úpravami za minimálne náklady. V druhom kroku po presťahovaní kancelárií budeme pokračovať v druhej fáze úpravy priestorov, ktorá zvýši komfort a spríjemní priestory budovy. O sťahovaní ďalších oddelení budeme priebežne informovať. V prípade otázok kontaktuje kanceláriu prvého kontaktu: 047/4307151," doplnila samospráva.
NENECHAJTE SI UJSŤ