Rimavskosobotská samospráva vypísala výberové konanie na obsadenie funkcie štyroch vedúcich odborov na mestskom úrade. Podľa požiadaviek zverejnených na internetovej stránke mesta na prijatie postačuje úplné stredoškolské vzdelanie s päťročnou praxou vo verejnej správe či odbore. Okrem šéfredaktora mestských novín a riaditeľa Technických služieb mesta samospráva od dnešného dňa hľadá aj vedúcich odborov školstva, sociálnych vecí a kultúry; ekonomického odboru; odboru rozvoja mesta a odboru vnútorných vecí. Na úrade bolo doteraz osem oddelení. Termín doručenia prihlášok je do 25. januára do 12.00 hod. Informáciu pre Rimava.sk potvrdil prednosta mestského úradu Štefan Szántó.
Doplnené o 16.30 hod.
Podľa slov prednostu budú vo výberovom konaní uprednostňovať vysokoškolsky vzdelaných záujemcov, odradiť však nechcú ani ostatných, preto je medzi kritériami výberu uvádzané aj stredoškolské vzdelanie.
Podľa novej organizačnej štruktúry bude na úrade pod odbor vnútorných vecí patriť organizačné oddelenie, vnútornej prevádzky, referát informatiky a matričný úrad. Pod odbor ekonomický začlenia oddelenie financií, rozpočtu, daní a poplatkov a majetkové oddelenie. Odbor rozvoja mesta skĺbi oddelenie projektového riadenia a komunálnych služieb, Turistické informačné centrum, referát agendy rozvoja bývania a oddelenie stavebného poriadku, životného prostredia a dopravy. Pod odbor školstva, sociálnych vecí a kultúry bude patriť oddelenie školstva a kultúry, oddelenie sociálnych vecí (Stredisko osobnej hygieny, práčovňa, nocľaháreň, opatrovateľská služba) a Klub dôchodcov.
Právne oddelenie, referát riešenia rómskej problematiky a sekretariát prednostu budú spadať priamo pod prednostu.
Zdroj: Rimava.sk