No active "ca-sidebar-197687" sidebar

Kreatívci z Mobilonline tvoria úspešné kampane. Vďaka nim sa o firme hovorí po celom Slovensku

22. februára 2022 | | |  | 

Vzdelávanie ľudí v oblasti recyklovania materiálov, špeciálny živý prenos so známymi tvárami, zábavné video kampane, súťaže o hodnotné ceny, informačne bohaté newslettre či vizuálne jedinečné predajne.

Aj toto je výsledkom práce marketingového oddelenia spoločnosti Mobilonline. Partia šikovných mladých ľudí má na starosti kreatívnu stránku tejto úspešnej a známej spoločnosti. Spomenuté projekty sú len zlomkom práce, ktorá vzniká v útulnej kancelárii budovy v srdci Lučenca.

„Máme na starosti celkové PR a kreatívu spoločnosti. Pripravujeme kampane, články, videá, dohadujeme spolupráce so známymi osobnosťami a influencermi, spájame sa s občianskymi združeniami a iniciatívami, spravujeme sociálne siete, reklamné kanály a dokonca aj niektoré časti webu. Podnety a nápady čerpáme nielen zo širokého okolia, ale tiež od kolegov a majiteľov spoločnosti. Je to tímová práca. Napríklad náš grafik Marek navrhne dizajn a UX webstránky, zástupcovia z marketingového, obchodného a projektového oddelenia jej funkčnosť a na kolegovi Alexandrovi z projektového oddelenia je, aby sa to v spolupráci s programátormi všetko dokonale zrealizovalo,“ zhrnula vedúca marketingového oddelenia Mobilonline Erika Matúzová.

Erika spolu s Marekom Fungáčom stáli pri zrode kreatívnej zložky spoločnosti. Z kedysi dvojčlenného tandemu sa oddelenie rozrástlo do súčasnej päťčlennej zostavy v zložení Erika, Marek, Veronika, Stanka a brigádnik – študent Rišo. Zohraná partia má na konte viacero úspešných projektov.

„Vytvorili sme napríklad kampaň zameranú na vzdelávanie verejnosti v oblasti recyklácie materiálov, ktorú sme spojili s rôznymi výhodnými akciami. Chceli sme ľudí naučiť, kde a aké druhy tovaru môžu recyklovať. Sústredili sme sa hlavne na elektro odpad a plastové kryty, pričom oboje môžu u nás bezplatne odovzdať,“ priblížila Erika.

Aby sa téma recyklácie dostala aj medzi mladých ľudí, kreatívci dohodli spoluprácu so známym komikom Jaroslavom Szabóom, známym ako Veľmajster Jerry. Výsledkom bola séria vtipných videí s hlbokým posolstvom spojená so súťažami o smartfón.

Do kampane so Samsungom zapojili známe tváre

Šikovná partia dostala značku Mobilonline do povedomia aj špeciálnym priamym prenosom, ktorý pripravili spolu s firmou Samsung. Súčasťou akcie boli športovkyňa Zora Czoborová, moderátor Slávo Jurko a technologický redaktor Ondrej Macko.

Cieľom bolo predstaviť Samsung produkty, pričom ľudia si počas priameho prenosu mohli zakúpiť ich výrobky za zvýhodnenú cenu. Kampaň mala taký veľký úspech, že desiatky produktov sa rozpredali behom úvodných minút.

„Príprava celej akcie nám zabrala veľa času, ale stálo to za to. Všetky spomenuté kampane mali úspech. Vďaka nim sa o Mobilonline veľa hovorí a píše v médiách, domácnostiach a kanceláriách po celom Slovensku,“ podotkla Erika.

Marketingové oddelenie aktuálne pracuje na novej kampani, ktorá bude opäť zábavná. Zákazníci sa tak opäť majú na čo tešiť. K zvýšeniu povedomia o tejto úspešnej spoločnosti prispieva aj špeciálny Smart vo firemných farbách.

V predajniach a v e-shope Mobilonline teraz prebieha kampaň, v rámci ktorej si zákazníci môžu uplatniť až 50-percentnú zľavu na všetky ochranné sklá na mobil. V e-shope stačí v košíku zadať kód MOBILONLINE, v predajniach sa zľava uplatnení automaticky.

Čo robia kreatívci na marketingovom oddelení Mobilonline?

  • Erika Matúzová: „Mám na starosti riadenie tímu, dohľad nad partnerskými agentúrami, spravujem marketingové nástroje a riadim výkonnostné kampane. Dohadujem tiež rôzne spolupráce. Keďže si tu navzájom pomáhame, v prípade potreby zaskočím za svojich kolegov.“
  • Veronika Melichová: „Moja práca sa zameriava najmä na kreatívnu časť kampaní. Spravujem sociálne siete, zverejňujem videá a články od našich externých recenzistov Mateja Koreňa a Andrey Krškovej, pripravujem textové podklady do newsletterov a bannerov pre nášho grafika Mareka. Komunikujem s obchodnými centrami a predajňami ohľadom pripravovaných marketingových akcií. Taktiež monitorujem aktivity konkurencie.“
  • Marek Fungáč: „Ako grafik zabezpečujem vizuálnu stránku spoločnosti, takže tvorím takmer všetko, čo naši zákazníci vidia. Či ide o polepy predajní, firemných áut, obalov produktov a reklamných predmetov, nálepky, billboardy, katalógy, letáky, vizitky, bannery, reklamné videá, animácie alebo newsletter. Navrhujem tiež dizajn a UX našich webstránok.“
  • Stanka Melicherová: „Mám na starosti obsah kategórií a produktových kariet e-shopu. Aktívne vytváram a upravujem kategorickú stromovú štruktúru, do ktorej zaraďujem hotové produkty. Každý z tisícov produktov je potrebné odfotiť, fotografiu upraviť vo Photoshope a nahrať do interného skladového systému. Následne k nej pripravím popis a pridám parametre. Okrem produktov riešim aj popisy k telefónom, notebookom a rôznym produktom pre predajcov, ktoré môžu zákazníci vidieť v predajniach."
  • Richard Markovič: „Keďže produktov máme tisíce, mojou úlohou je hlavne pomáhať Stanke s prípravou produktových kariet. Fotím produkty, fotografie upravujem vo Photoshope, nahrávam ich do interného systému i6 a pridávam k nim parametre. Okrem toho odpisujem na otázky a recenzie zákazníkov na firemných profiloch v Google."

Hľadajú posilu

Tieto a mnohé ďalšie menšie i väčšie kampane sú dôkazom, že v Mobilonline kladú dôraz na jedinečnosť a rozhodne nechcú plávať s prúdom.

„Ľudia na marketingovom oddelení našej firmy sú pracovití a kreatívni. Vedia sa nadchnúť pre nové veci, dokážu sa prispôsobiť a veľmi dobre sa mi s nimi pracuje. Budeme radi, keď sa do ich tímu pridá ďalší človek s novými nápadmi,“ povedal majiteľ spoločnosti Mobilonline Milan Kovalančík.

V súčasnosti päťčlenná zostava kreatívcov by sa mohla čoskoro rozšíriť, keďže marketingové oddelenie Mobilonline hľadá novú posilu.

„Hľadáme energického človeka, ktorý sa nebojí výziev. Nemusí mať vzdelanie a ani prax v marketingovom odbore. Stačí, aby mal otvorené myslenie a chuť učiť sa. Prioritou je, aby uchádzač perfektne ovládal slovenský jazyk, aby mal príjemné a asertívne vystupovanie a aby bol odolný voči stresu. Sme jeden tím, preto hľadáme tímového hráča, ktorý sa nebojí vymýšľať stále nové veci. Očakávame, že do nášho tímu prinesie nový vietor a nápady,“ opísala Erika.

Spoločnosť Mobilonline sa o svojich zamestnancov príkladne stará a nový kreatívec preto môže počítať s viacerými benefitmi. Jedným z nich je práca v krásnom prostredí historickej budovy, ktorú ocenili v ankete titulom Office roka 2020.

Benefitom je aj perfektný kolektív so zmyslom pre humor a snahou pomáhať si navzájom či vedenie, ktoré si svojich zamestnancov váži. Bohaté stoly na oslavách menín či narodenín, firemné večierky a teambuildingové akcie sú preto samozrejmosťou.

"Mne ako študentovi gymnázia sa zdalo nemožné nájsť prácu, ktorú dokážem časovo zosúladiť so školou a venovať sa obom činnostiam naplno, ale v Mobilonline ma presvedčili o opaku. Pracujem v príjemnom kolektíve ľudí, ktorí ma hneď prijali medzi seba a so všetkým mi pomôžu,“ podotkol brigádnik Rišo.

Veľkým plusom je tiež možnosť kariérneho rastu. Zamestnanec sa môže zdokonaľovať vo firemnej akadémii, vzdelávacích kurzoch alebo navštevovať marketingové konferencie. Vďaka týmto možnostiam môže svoju snahu pretaviť do kariérneho postupu. V opodstatnených situáciách sa dá dohodnúť na práci z domu.

„Aktuálne ponuky voľných miest zverejňujeme na portáli Profesia.sk. Uchádzač o prácu na marketingovom oddelení musí prejsť viackolovým výberovým konaním, v ktorom zistíme, ako reaguje a ako rozmýšľa. Tí najlepší sa dostanú až na záverečný osobný pohovor,“ ozrejmila Erika.

Mobilonline hľadá šikovných ľudí na rôzne pozície vždy. Uchádzači o zamestnanie preto môžu vyplniť dotazník na webstránke v časti Kariéra a zabojovať o miesto v tejto úspešnej, modernej a rýchlo rastúcej spoločnosti. „Nezáleží na tom, či má človek 16 alebo 50 rokov, dôležitá je snaha a zdatnosť v tej oblasti, ktorú potrebujeme,“ doplnil Milan Kovalančík.

PR článok

Pri PR a sponzorovaných článkoch redakcia štandardne uzatvára komentáre.


Odoberajte novinky spravodajského portálu Rimava.sk, ktoré vám v e-mailovej schránke budú pristávať pravidelne.

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho
Odporúčáme
No active "ca-sidebar-197688" sidebar
cross