ZŠ zrealizovala aktivity, ktoré boli zamerané na využívanie digitálnych technológií v rámci vyučovania chémie. „Žiaci 7. a 8. ročníka sa zapojili do aktivít týkajúcich sa tvorby pojmových máp, projektov, videí, riešenia úloh v 3D únikovej miestnosti s využitím tabletov a hľadania indícií a riešenia úloh s využitím QR kódov umiestnených v chemickej učebni,“ vysvetlil Černý.
Pomocou projektu bolo škole umožnené zmodernizovanie a vybavenie učebne novými lavicami a stoličkami, tematicky vymaľovať steny so žiakmi a celkovo esteticky upraviť školské prostredie. „Výsledkom bude vynovená jazyková učebňa, v ktorej budú žiaci môcť rozvíjať digitálne a jazykové zručnosti,“ dodal riaditeľ.
Článok pokračuje pod reklamou
„Vo vyučovaní využívame netradičné a inovatívne prvky. Najzaujímavejšími sú live classes, kde hodina prebieha za účasti viacerých škôl z celého sveta pod vedením lektora z anglicky hovoriacich krajín,“ upresnil riaditeľ.
Žiaci sa do rôznych súťaží zapájajú aj v tejto situácii, a to pomocou online formy, alebo ak je to umožnené, tak prezenčne vo svojich triedach. „Prebehlo školské kolo geografickej olympiády, anglického jazyka, žiaci riešia pytagoriádu, za sebou už majú aj celoslovenskú vedomostnú súťaž Všetkovedko, a aj informatickú súťaž iBobor,“ upresnil Černý.
Článok pokračuje pod reklamou
Čiastočná rekonštrukcia tohto roku prebehla na budove školskej knižnice, kde bola opravená strecha a tiež na budove školy, kde boli vymenené okná na miestach, ktoré to najviac potrebovali. „Úspora energie, bezpečnosť detí a celkový estetický vzhľad školy sú prínosom pre nás všetkých a naše mesto,“ vyjadril sa riaditeľ Černý.
Na záver riaditeľ uviedol, že je vďačný aj Združeniu rodičov pri Základnej škole Š. M. Daxnera. „Touto cestou sa chcem poďakovať pánovi Hanovi, predsedovi rady rodičov za jeho spoluprácu, ochotu a čas pomôcť. Združenie je nám veľmi nápomocné a zakúpilo pre školu nové žiacke lavice a stoličky do tried pre žiakov 1. stupňa,“ dodal riaditeľ.