No active "ca-sidebar-197687" sidebar

Školy, zbystrite pozornosť! Oslovte budúcich študentov modernými cestami

21. novembra 2022 | | | |  | 
Ilustračné foto: Pexels

Potrebuje si práve vaša škola zabezpečiť dostatok študentov na nasledujúci školský rok? Máme niečo pre vás. Mnohí vedia, že školy sú financované podľa počtu žiakov. Čím viac študentov, tým lepší príjem na pokrytie všetkých potrebných výdavkov.

Nie je to však len o množstve peňazí, ale aj o kvalite školy. Tá sa zvyšuje počtom prihlásených študentov, z ktorých si škola môže vybrať tých najlepších.

Lenže ako osloviť a získať čo najviac žiakov?

Vzdelávacích inštitúcií je dnes veľa a mládež si má z čoho vyberať. Pri rozhodovaní ich môže ovplyvniť výchovný poradca, hodnotenie školy, pedagóg alebo člen rodiny. Netreba však zabúdať ani na spolužiakov a kamarátov, keďže mnohí tínedžeri si vyberajú školu podľa rozhodnutia svojho najlepšieho kamaráta.

Osobné nábory a návštevy výchovných poradcov na základných školách už nie sú také účinné ako kedysi. Mladí dnes trávia čas s telefónom v ruke a na sociálnych sieťach ako Instagram, Facebook či YouTube. Práve tam ich môžete osloviť najúčinnejšie.

Ako konkrétne školská náborová kampaň vyzerá?

Základom je kombinácia rôznych nástrojov.

  • Sociálne médiá (PRÍKLAD): Vďaka propagácii na sociálnych sieťach dokážete osloviť väčšie publikum a zvýšite záujem. Mladí vás musia registrovať neustále, pretože ak zídete z očí, zídete aj z mysle. Okrem sociálnych sietí môžete využiť portály najčítanejšieho mediálneho domu v regióne Medialna.sk - Rimava.sk, Echoviny.sk a Novohradske.sk. Pravidelne ich navštevujú rodičia aj mládež, ktorí tam môžu nájsť informácie o dianí na vašej škole. Pre viac informácií napíšte na [email protected]
  • Reklamné videá, kvalitné fotografie a virtuálna prehliadka: Kvalitne spracované video, fotografie alebo virtuálna prehliadka dokážu urobiť viac ako niekoľko dní otvorených dverí. Žiaci si môžu kedykoľvek pozrieť priestory školy a dozvedieť sa najdôležitejšie informácie dynamickým a moderným spôsobom.
  • Prehľadná a moderná webstránka (PRÍKLAD): Keď študentov zaujmete príspevkom na sociálnej sieti alebo kvalitným videom, klikne si na vaše webstránku. Preto je dôležité, aby na nich čakala prehľadná, estetická, moderná a na prvý pohľad pútavá stránka.

PROGNESSA vie, ako na správnu náborovú kampaň.

"Pomohli sme už viac ako 20 základným, stredným a vysokým školám po celom Slovensku k tomu, aby si zabezpečili dostatok študentov a aby sa im darilo. PROGNESSA je jednou z marketingových agentúr s najväčšími skúsenosťami v rámci náborových kampaní pre školy," povedal zakladateľ agentúry Daniel Csúr.

Ak chcete osloviť mladých modernými prostriedkami, dostať sa k nim najbližšie a ukázať im, že práve vaša škola je pre nich tá najideálnejšia, vyberte si PROGNESSA Academy.

Pre viac informácií a konzultáciu volajte na 0902 126 561 alebo napíšte na [email protected]


NENECHAJTE SI UJSŤ


Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho
Diskusia k príspevku
Odporúčáme
No active "ca-sidebar-197688" sidebar
cross