No active "ca-sidebar-197687" sidebar

Bezplatnú mestskú linku využilo 25 obyvateľov

30. novembra 2011 |  | 

Na bezplatnú telefónnu linku, ktorú rimavskosobotská samospráva zriadila začiatkom októbra, do dnešného dňa zavolalo 25 obyvateľov. Pre Rimava.sk to potvrdil prednosta mestského úradu Štefan Szántó. Podľa jeho slov sa pripomienky a podnety najčastejšie týkajú stavu verejných priestranstiev, ciest, chodníkov, okolia smetných nádob a autobusových zastávok.

„Zriadenie linky slúži občanom, aj keď v niektorých prípadoch ide o maličkosti, teší nás, že ich prostredníctvom podnetov dokážeme aj promptne vyriešiť," uviedol Szántó na otázku, či zriadenie linky splnilo očakávania. Ako ďalej spomenul, na základe podnetov napríklad požiadali mestskú políciu, aby kontrolovala  nesprávne parkovanie vozidiel pred školou na ulici Dobšinského pri autobusovej zastávke, opravili poškodený a prepadávajúci sa chodník na Malohontskej ulici či doplnili internetovú stránku mesta. Občania, ktorí využijú bezplatnú linku, sa dovolajú na záznamník. Svoj odkaz musia stihnúť nahrať do jednej minúty.

Podľa prednostu každý podnet, ktorý je podaný na tomto telefónnom čísle, pravidelne každé ráno postúpi na riešenie jednotlivým odborom či organizáciám v pôsobnosti mesta, najčastejšie sú to Technické služby mesta.  Splnenie úloh následne kontrolujú. „Po stanovenom termíne zodpovedný pracovník predloží vyhodnotenie úlohy a v mnohých prípadoch, pokiaľ je nejasne formulovaný, nadviaže kontakt aj s občanom, ktorý podnet podal,“ vysvetlil prednosta.

Zdroj: Rimava.sk


Odoberajte novinky spravodajského portálu Rimava.sk, ktoré vám v e-mailovej schránke budú pristávať pravidelne.

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho
Diskusia k príspevku
Odporúčáme
No active "ca-sidebar-197688" sidebar
cross