Ponuku cestovného ruchu v regióne chcú propagovať pod spoločným logom, hľadajú ten správny motív. Mal by vystihovať, čo je pre Malohont charakteristické a to, čo môže región ponúknuť návštevníkom. "Aby sa s ním stotožnilo čo najviac ľudí, dávame im možnosť podieľať sa na jeho tvorbe," vysvetlila manažérka Mikroregiónu Rimava a Rimavica Henrieta Struhárová. Ak teda máte nápad, čo najlepšie vystihuje región z hľadiska cestovného ruchu, pošlite svoj návrh počas najbližších dní v slovnej podobe (nie obrazovej) na adresu [email protected]. Stihnúť by ste to mali najneskôr do 23. januára. Najlepší motív spracuje profesionálny grafik.
Logo regiónu Malohont symbolicky spojí všetky zaujímavosti, pamiatky, podujatia, ubytovacie, stravovacie a doplnkové služby v regióne. Návštevníci regiónu, ale i miestni obyvatelia tým získajú väčší prehľad v tom, čo všetko možno v regióne vidieť či zažiť. "Zároveň sa tým zaradíme medzi ostatné regióny, ktoré sa spoločne propagujú a sú ľahšie identifikovateľné aj vďaka logu, pod ktorým vystupujú v rôznych marketingových aktivitách," dodala Struhárová.
Vytvorením loga pre región Malohont chcú docieliť jednotný systém v oblasti propagácie cestovného ruchu už v tomto roku (letáky, brožúry, mapy, banery, spoločná web stránka, propagácia na výstavách cestovného ruchu a pod.).
Realizované v rámci projektu Mikroregiónu Rimava a Rimavica, Marketing služieb vidieckeho cestovného ruchu v MAS MALOHONT, ktorý je spolufinancovaný z Európskeho poľnohospodárskeho fondu pre rozvoj vidieka v rámci Osi 4 LEADER Programu rozvoja vidieka SR 2007 – 2013.
Zdroj: Sponzorovaný článok
Pri sponzorovaných článkoch Rimava.sk štandardne uzatvára komentáre.