
Každá firma chce mať pred potenciálnymi zákazníkmi pozitívny imidž. Ako si ho však vybudovať? Spôsobov by sa našlo určite veľa (aj v závislosti od konkrétnej firmy), preto sa pozrieme len na niektoré.
Odkedy sa používanie internetu stalo bežnou súčasťou našich životov, vzrástla dôležitosť firemnej prezentácie na webe. Množstvo ľudí totiž pri hľadaní konkrétneho produktu alebo služby využíva takmer výlučne internet a tak je pútavý web dôležitý pre každú firmu. Moderný dizajn, či intuitívne používateľské prostredie aj to sú faktory, ktoré rozhodujú o tom, či potenciálni zákazníci na vašom webe ostanú, alebo sa pôjdu „pozrieť“ ku konkurencii.
Aj keď dôležitosť online prezentácie je v súčasnom svete obrovská, netreba zabúdať ani na prezentáciu v realite. To znamená, že firma by mala mať aj reprezentatívne firemné priestory. Prvý dojem je tu veľmi dôležitý, takže firemné priestory by mali byť čisté a udržiavané.
Čistota a udržiavaný stav sa však netýka len interiéru, ale aj exteriéru. Uchovať ho v reprezentatívnom stave môže firme dopomôcť aj nenápadná, ale účinná ochrana proti vtákom. Áno, vtáky dokážu exteriér budovy poriadne „doriadiť“.
Svet podnikania sa rokmi mení a týka sa to aj správania zákazníkov. Čoraz častejšie zákazníkov nezaujímajú len samotné produkty a služby, ale aj postoje firiem v dôležitých témach. Dobrým príkladom je postoj k životnému prostrediu.
Čoraz viac zákazníkov sa medzi konkurenčnými firmami rozhoduje aj na základe toho, ako pristupujú k ochrane životného prostredia a k témam environmentálneho manažérstva. Mimochodom, to je ďalší dôkaz toho, že byť ekologický je pre každú firmu aj ekonomicky výhodné.
Zdroj obrázka:
Autor: The Yuri Arcurs Collection / freepik.com
NENECHAJTE SI UJSŤ