Elitné dámske parfémy majú neuveriteľnú vôňu, ale aj primeranú cenu. Pozrime sa na značky a názvy obľúbených parfumov.
Parfum je neodmysliteľným atribútom v živote každej ženy. Jedinečná aróma vždy zapôsobí na ostatných a stane sa vizitkou pre svetlé osobnosti. Bohaté ženy uprednostňujú elitný parfém a sú pripravené rozlúčiť sa so značnou sumou.
Najlepšie dámske parfémy
Elitné parfémy sú prezentované v obmedzených množstvách v drahých fľašiach. Kvalitu takýchto aróm určujú vzácne a dobre zvolené zložky. Poďme sa zoznámiť s najdrahšími parfumami, ktoré sa stali výtvorom slávnych parfumérov.
Parfumová tvorba Lancome La Vie Est Belle patrí francúzskemu módnemu návrhárovi. V prvej polovici 20. storočia bol tento parfém popredným parfumom. Obdobie vydania parfumu sa zhodovalo s nestabilnou finančnou situáciou v krajine, čo na chvíľu oslabilo jeho popularitu. Za fľašu originálnej vône (pozri napr. tu https://makeup.sk/product/33333/) budete musieť zaplatiť minimálne 1 000 dolárov. Na výrobu malého množstva nádhernej vône sa používa viac ako tristo ruží a niekoľko tisíc kvetov jazmínu. Medzi základnými zložkami sú jasne viditeľné tóny santalového dreva a pižma. Medzi kvetinovou kompozíciou možno rozpoznať tóny ruže, konvalinky a jazmínu. Túto kombináciu dopĺňa vôňa citrusov a zelene.
Luxusná vôňa Jar Parfums Bolt of Lightning je ručne vyrobeným výtvorom obľúbeného klenotníka Joela A. Rosenthala. Jedinečný parfum sa stal vizitkou domu JAR Parfums. Kvetinová vôňa odráža orientálny štýl a je vyrobená vo Francúzsku. Celé zloženie parfumu je držané v tajnosti. Známe sú len niektoré jeho zložky. Elitná vôňa spája aromatické tóny mletých ríbezlí, čerstvo narezanej zelene, lámaného dreva a kvetov harmančeka. V tejto vôni sa odráža parfumérsky a šperkársky priemysel. Teplá kvetinová aróma sa spája s chladom dažďa. Kombinácia zelene a vôní kvetov prináša vzrušujúci a neočakávaný výsledok.
Dámsky parfém s dlhou vydržou Shalini Parfums Shalini vďačí za svoju legendu francúzskemu módnemu návrhárovi Mauriceovi Rousselovi. Inšpiráciou pre vznik tejto vône bol sviatok zamilovaných deň sv. Valentína. Na trhu je dostupné malé množstvo fliaš. Najznámejšie tóny vo vôni sú pižmo a vanilka, santalové drevo a koriander, tuberóza a ylang-ylang. Flakón francúzskej kvality ešte viac podčiarkuje elitnosť tohto parfumu.
Selenion je vyrobený v Japonsku spoločnosťou Pola Selenion. S mesačným svetlom sa nám spája názov parfumu a tvar flakónu. Ponoria nás do atmosféry tajomstva. Aróma sa vďaka kombinácii vzácnych zložiek stala dôstojným predstaviteľom elitnej parfumérie. Selenion spája tóny kvitnúcich marhúľ a zeleného čaju. V kompozícii sa premietli kvety jazmínu a ruže. V úvodných tónoch sa uchytí sladká chuť santalového dreva.
Extravagantný najlepši parfém Annick Goutal's Eau d'Hadra vytvorila parfumérka Annick Goutal. Kreatívna osobnosť premenila svoju inšpiráciu na skutočnosť. Rad týchto vôní je žiadaný od prvého dňa. Citrus v kombinácii s cyprusom dodávajú svetlé arómy. Za takýto parfém budete musieť zaplatiť minimálne 1500 dolárov. Krištáľový flakón sa stal vrcholom tejto značky.
Francúzska vôňa Hermes 24 Faubourg je spoločným výtvorom parfumérov Bernarda Bourjoisa a Mauricea Roucela. Parfém obsahuje dobre zvolené kvetinové zložky. V tomto mixe sa tóny kosatca a ruže úspešne prelínajú. Ich kombinácia úspešne dopĺňa vôňu pomarančových kvetov. Za limitovanú edíciu bola stanovená cena cca 1500 dolárov za 30 ml.
Odoberajte novinky spravodajského portálu Rimava.sk, ktoré vám v e-mailovej schránke budú pristávať pravidelne.
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.